Згідно з Постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р., продукти харчування (напої, їжа, дитяче харчування тощо) належної якості не підлягають поверненню або обміну. Однак, якщо ви придбали неякісний харчовий продукт, ви маєте право на його заміну або повернення коштів за умови наявності чека.
Споживач має 14 днів для повернення непродовольчого товару належної якості, якщо товар не підійшов за формою, кольором чи розміром, але не використовувався і збережено його товарний вигляд та документи. Якщо потрібного товару немає в наявності, споживач може обрати інший або отримати кошти назад.
Вам можуть відмовити в заміні або поверненні, якщо:
Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», споживач зобов’язаний перед використанням товару ознайомитися з правилами експлуатації та дотримуватись їх.
Якщо товар має недоліки, споживач має право вимагати зменшення ціни, безкоштовного ремонту або компенсації витрат. У разі виявлення значних недоліків, споживач може вимагати повернення грошей або заміни товару.
Важливо, що витрати на повернення неякісного товару покриває магазин, а у випадку товару належної якості — покупець.
Всі права захищені. Доставка води по Києву Eqwelly. 2024
31 грудня прийом замовлень до 10 -00
1 січня вихідний
7 січня вихідний
Ми зв'яжемось як найшвидше!
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.